Zde si můžete přečíst příspěvky,
kvůli kterým začala cenzura na fóru společnosti Darwiniana.
Výroky presidenta tohoto spolku snad ani nebudu komentovat.



 

Pokud zde jste poprvé, určitě si přečtěte pravidla.

 

 

Seznam diskusních fór - Darwiniana : 

Téma: Předchozí•Následující

Menu: Seznam diskusních fór•Seznam příspěvků•Nové téma•Hledat•Označit téma jako přečtené•Odhlásit se

Konec hostování

Autor: Zdeněk Žáček prezident společnosti D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 13:24

 

Vážení členové a skuteční příznivci Darwiniany,

protože již Nespokojení oznámili existenci vlastních stránek, nevidím důvod, proč bychom jim měli nadále poskytovat prostor na těch našich. Předjímám námitky z ranku matky Demokracie, ale i ta má své meze a tu mechanickou a alibistickou nehodláme podporovat.
Několik předcházejících měsíců ukázalo, že tohle nevede k ničemu plodnému a odvádí to členy od pravého zaměření, kterým jsou MR a JBK. Vede je to jen k jakési pseudohře na politiku v malém vydání. Vede ke stokám vulgarismů, osobních invektiv a zcela neplodným debatám končícím předem ve zcela slepých neprůchodných uličkách, kde se už význam společnosti vytrácí docela.
Komu by se stýskalo, může z D odejít a zvolit si nový pokus. Nebo může zůstat a na stránky nového pokusu se podívat. A když bude mít štěstí, třeba si tam i podiskutuje, zvlášť, pokud tam uvede, že je naším členem.
Pan Pásek mě po znovuzvolení do funkce prezidenta D předem informoval o svém nezvratném rozhodnutí učinit vlastní pokus. Jedním dechem si v tom mailovém dopise zajišťuje loyalitu D. Potvrdil jsem mu, že D nemá v úmyslu jeho nový pokus nějak napadat, ovšem za podmínky, že tak nebude činit on se svými Nespokojenci. První, kdo prokázal starou známou pravdu, že smlouva je pouhý cár papíru, byl právě náš populární komerční badatel v oblasti MR, pan Kamil Pásek. Pokud by jste nevěděli, tak se prvních arogantních a nepatřičných obratů na adresu D začal dopouštět na čemsi, co označuje za svůj blog. Dlouho jsme se schovívavostí jeho impertinence vůči D, na které vyrostl (a nebojím se neskromě zmínit, že tak trochu i přes mou osobu, neboť D je skoro synonymem "Ž"), velkoryse přehlíželi. Dovedeme pochopit nervozitu, jakou musí při zakládání svého nového experimentu prožívat. Ale teď už je konec. Trpělivost má své meze. Teď jí dávám průchod.
Rušíme s konečnou platností jakékoliv dosud trvající a v budoucnu i vznikající ostrůvky přes web D jakkoliv propagovat nový pokus. Nechť se pokouší sám a ze svých zdrojů.
Jakmile se mé prohlášení objeví na webu, náš WebMaster započne dílo radikální eliminace. Nic ve zlém Nový experimente, ale teď už si musíš poradit sám. A prosím, příliš neopisovat!

Zdeněk Žáček

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování

Autor: DejF (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 16:36

 

Pane Žáčku,
přečtu-li si stanovy vaší(ještě stále naší) společnosti, dočtu se tam:
-šíření informací a rozšiřování materiálů o masožravých rostlinách a jiných botanických kuriozitách mezi zájemce
-spolupráce s tuzemskými i zahraničními subjekty včetně jednotlivců, kteří se zabývají obdobnou činností

Ač jste byl zvolen dvacetiosmi hlasy do vedení spolku, tak, alespoň myslím, Vás to neopravňuje stanovy společnosti obcházet.

Zkuste si ty žabomyší války přečíst nezaujatě, a myslím, že si Kamil (vykám) s Michalem (tykám) nemají co vyčítat. Vždyť jsou jako kosí bratři - jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet.

Vaše věta : ...byl právě náš populární komerční badatel v oblasti MR, pan Kamil Pásek. Pokud by... vypovídá, i přes Váš věk, o značném elévství. Kromě pár přeložených článků a náčrtů masožravých rostlin jsem od Vás neviděl nic, co by Vás k těmto slovům opravňovalo. Od Kamila ano.

Chtěl bych podotknout, že nejsem - a po počteníčku v jiném vlákně ani nebudu - v žádném spolku, ale prosil bych, aby po dobu mého členství v tomhle spolku byly stanovy dodržovány a informace o jiných (byť konkurenčních) aktivitách kolem masožravých rostlin byly zveřejňovány na tomhle fóru - dle stanov společnosti.

Děkuji

David Frank

DejF
[www.carniplants.wz.cz]

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování

Autor: Zdeněk Žáček prezident společnosti D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 17:28

 

Pane Franku,

jděte k šípku s tím bazírováním na stanovách. A když už je čtete, tak je čtěte aspoň pořádně. Jsem prezident a ten má i možnost některé kroky podniknout sám a na vlastní riziko. Tohle, třeba kvůli takovým jako Vy, dělám s gustem.
Nejsem člověk, který by vyčkával, až mu nějaká nula Vašeho typu řekne, jak se má rozhodnout.
Mrzí mě, že jsem Vám vzal hračku, ale nedochůdčeti se občas musí v některých činnostech zamezit, protože by si mohlo ublížit. Ono to totiž ve svém omezeném mozečku zatím moc nechápe.
Nikdy jsem s Vámi osobně nemluvil a ani jsme spolu jinak nespolupracovali. Ať listuji v paměti sebevíc, nějak si nemohu vzpomenout, že bych v historii D o Vás zachytil cokoliv, co by stálo byť i jen za malou zmínku. Uvedl jste se a uvádíte pouze v jednom talentu, a to v silném sklonu ke kverulanství, které, dejte na mě, nemá už mnoho společného s normálem a zvolna přerůstá v patologii. Tohle už je milý hochu na doporučení k návštěvě nějakého psychiatra.
Asi by stačilo, kdybych vás předhodil členské základně, té části, která mne zná, ale bojím se, že by Vás mohla roztrhat na cucky za ty Vaše povrchní urážky, kterými se mě odvažujete častovat. Neměl jste nějaký úraz hlavy? Pak bych Vás samozřejmě pardónoval a smazali bychom to. Vždyť Vy o mně, chuděrko, vůbec nic nevíte. Vy si neumíte dát do souvislosti ani prostý fakt, že mě spolu s panem Páskem před nedávnou dobou nominovali na prezidenta i Nespokojení, k nimž se sice, jak tvrdíte, přeběhnout nechystáte, ale Vaše oddanost a bezmezný obdiv k panu Páskovi a jeho badatelskému úsilí v oblasti komerčního pěstování MR mi vypovídá o čemsi pravděpodobnějším. Proč by to takové kapacity dělaly? Proč by o mě stály? Pravda, lichotilo mi to, ale rozhodl jsem se jinak.
Máte smůlu pane Franku. Nehodlám skákat jak Vy pískáte. Moje rozhodnutí je nezvratné a za svým si stojím se všemi důsledky. Jsem přesvědčen, že zrušení působnosti Nespokojených na našem webu je očistný krok k dobru celé DARWINIANY.

Zdeněk Žáček

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování

Autor: Zbyněk Elingr D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 17:53

 

Souhlasím se stažením prezentování společnosti CCPS, řekněme si upřímně je to konkurenční společnost. Nedovedu si představit nějakou společnost, která by prezentovala svou konkurenci. Bylo by to poněkud paradoxní.

ICQ 271264700
ElingrZ(zavináč)seznam(tečka)cz



nabídka semen, upotřebení vašich přebytků osiva

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování

Autor: Zdeněk Žáček prezident společnosti D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 18:01

 

Zdar Zbyňku,

díky za vypsanou podporu. Další argument, proč se pobyt Vetřelce stává na našem webu neúnosným.

Zdenek

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování

Autor: DejF (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 18:20

 

Na to, že můj příspěvek nebyl vůbec urážlivý, je Vaše reakce docela zajímavá. Nevím, co je špatného na požadavku dodržování stanov. Máte pravdu, nespolupracovali jsme spolu, protože z Vaší strany, pane Žáčku, nebyl zájem (viz Vaše SZ z 1.10. - zrovna jste se musel zabývat "podstatnějšími záležitostmi"). Nebudu se k tomu dále vyjadřovat, je to ztráta času, a pokud Vy se chcete dostat do roviny urážek a malomyslnývh příspěvků, tak já nikoliv. Vidím, že společnost se mění v monarchii.

Good save the queen, Good save the all

Btw. mé číslo je 275 (slovy dvěstěsedmdesátpět) nikoliv 0(slovy nula).

DejF
[www.carniplants.wz.cz]



Upraveno 1 krát. Naposledy upravil DejF (14.12.2007 18:21)

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku•Upravit příspěvek

Re: Konec hostování nový

Autor: Michal Rubeš správce webu D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 18:45

 

Víš, Davide, nazval jsi prezidenta D elévem. Tak se nediv že ti oplatil stejnou mincí.

Michal Rubeš

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování nový

Autor: Jakub Fišer D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 18:51

 

Tak tímhle jste u mě absolutně skončil pane Žáčku. Dejva znám a je to moc fajn člověk (vás jsem měl celkem za správného člověka a vůdčí osobnost, takového Mirka Dušína, ale toto, teď jste klesnul hodně nízko) a hlavně vždycky nestranný člověk stejně jako já a vy ho tahle napadáte na webu, že by si měl dojít k psychiatrovy. Neměl byste si tam dojít spíš vy? A že je nula, nedochůdče? Co si to dovolujete? Kde to jsem na tržnici? A vy trhovec nebo prezident D. ?

"Asi by stačilo, kdybych vás předhodil členské základně, té části, která mne zná, ale bojím se, že by Vás mohla roztrhat na cucky za ty Vaše povrchní urážky, kterými se mě odvažujete častovat."

Když už jste nasměroval rozhovor do tohoto typu diskuze (vyhrožování, urážky atd), tak věřte, že kdyby Dejf předhodil Vás nám co ho známe, tak by po tomto co jste napsal z vás nezbyli ani ty cucky. A že Dejva zná možná víc členů D. než vás.


A ještě jedna věc jste aktuální jak včerejší noviny, protože CCCPS už dávno vypověděli D. fóru smlouvu a požádali o smazání.

Smrtihlav - moderátor
Než položíte dotaz zkuste použít nástroj
HLEDAT.Ulehčíte práci nám a najdete daleko víc informací.
icq :199871213
email:jakubfiser@seznam.cz
[www.testament.unas.cz]

 

Volby: Odpovědět na tento příspěvek•Odpovědět soukromou zprávou•Sledovat toto téma•Oznámení o příspěvku

Re: Konec hostování nový

Autor: Jakub Fišer D (IP zapsáno)

Datum: 14.12.2007 18:52

 

Michale OMFG prezident neni od toho, aby něco oplácel!

Smrtihlav - moderátor
Než položíte dotaz zkuste použít nástroj
HLEDAT.Ulehčíte práci nám a najdete daleko víc informací.
icq :199871213
email:jakubfiser@seznam.cz
[www.testament.unas.cz]

 



elév - začátečník, žák (žáček), praktikant, učedník (často neplacený, přijatý na zkoušku)
Myslel jsem to tak, že mi ty původní výroky připadají začátečnické, ne že by byl president dosazen jen na zkoušku. Fakt.


Tak, a tady je slíbený odkaz